Нанківський ЗДО Хустської міської ради
с. Нанково, Хустський р-н, Закарпатська обл

наші будні

Робота з батьками проведена у групі для батьків у мережі Viber.

У групу для батьків надіслані матеріли для ознайомлення.

Консультація «Як допомогти дитині подолати стрес».

Поради «Як вберегти психічне здоров’я дітей під час війни»,

«Як потурбуватись про психічне здоров’я вашої дитини».

«Тілесні техніки боротьби зі стресом для дітей».

А також «Емоційне вигорання батьків:що робити ,коли ти «на нулі».

Відволікаючі,ігрові,дихальні та тактильні практики для зняття напруги у дитини .

А також в День емоцій проведено акцію «Поділись своїм настроєм»- психолог зустрічав батьків та дітей біля входу і батьки з дітьми вибирали смайлики які відповідають їх настрою ,з яким вони пришли в садок.

А в День Дружби ми провели «День обіймів»,де дітки дарували свої обійми батькам та вихователю.

           

 

Алгоритм проведення занять з дітьми.

День 1.День різниці та прийняття.

«Кожен особливий –всі улюблені!»

1.Ранкове коло.Розмови про різницю ,що робить кожну дитину унікальною.

Розглядання ілюстрацій. Запропонувати дітям подумати і визначити ,які вони є,що в них спільного і відмінного.

2.Вправа «Подібност та відмінності»-запропонувати дітям виконати рухи,завдання ,якщо твердження їм відповідає.Наприклад :потупайте ніжками хлопчики;помахайте ручкою дівчата;присядьте ті,хто любить ходити в садок тощо.

3.Ігри з ляльками з різним кольором шкіри.Розігрування ситуації «Подружись зі мною»

4.Гра «Стілець компліментів»-сприяти розвитку в дітей,доброзичливості,налагодженню позитивного спілкування з іншими,вчити дітей робити та отримувати компліменти,цінувати унікальні якості одне одного.

5.Гра «Хто покликав»-розвивати увагу дітей,вміння упізнавати одне одного по голосу.

6.Руханка з тваринами-запропонувати дітям відтворити як рухаються знайомі тваринки(пострибай як зайчик,рухайся перевальцем як ведмедик,легкий біг на пальчиках-як хитра лисичка.)

7.Музична руханка «Я і Ти»-діти відтворюють пісню рухами та співом.

8.Рефлексія.

День 2.День емоцій.

1.Ранкові привітання.Вправа «Передай по колу»-розвиток згуртованості,зняття напруги,тривожності,вчити розпізнаати емоції.

Психолог показує дітям якусь емоцію,а діти передають її по колу одне одному.

2.Вправа «Дзеркало»-вчити розуміти жести,мімку,розвивати у дітей навичи наслідування ,зорову пам’ять..

3.Дихальна вправа «Долоньки»-сприяти розвитку дихальних м’язів,заспокоєнню,зосередженню,емоційному регулюванню.

4.Картки рухів «Мінливі емоції природи»-це веселий та енергійний спосіб залучити дітей до фізичних відчуттів,пов’язаних з емоціями.Ці рухові картки пов’язують емоції з погодними особливостями,даючи дітям зрозуміти емоції в контексті реального часу.(Завмри.як налякане замерзле дерево;обійми себе,як чарівні теплі сонячні промені тощо.)

5.Художня творчість «Мої емоції»-запропонувати дітям намалювати емоції які вони відчували зранку і які емоції вони відчувають  тепер.

6.Гра «Емоційна музика»-діти слухають музику і знаходять відповідний смайлик,який відповідає їхньому емоційному стану під час музики.

7.Гра «Розгнівані кульки»-допомогтидитині зрозуміти яким чином в людині накопичується гнів,і як він потім виривається назовні і може травмувати навколишніх та саму людину.

8.Гра «Обійманці»-показати дітям «обіймальні картки» і запропонувати обрати одну з них за бажанням.Відтворити з дитиною обійми ,зображені на картці.

9.Рефлексія.

День 3.День руху та спокою.

«Я здоров’я бережу,сам собі допоможу!».

1.Ранкове коло.Руханка «Привіт,привіт»-заряджаємось енергією,ранкова зарядка в колі для розігріву та підняття настрою.

2.Бесіда «Я та моє здоров’я».

3.Сенсорна доріжка здоров’я «Веселий рух»-дітям пропонується рух доріжкою з різними текстурами та поверхнями,щоб дошкільнята могли відчути різні відчуття.Поділитись враженнями,своїми відчуттями.

4.Руханка з тваринами-запропонувати дітям відтворити рухи знайомих тваринок(потягнутись як котик,попити воду ,як журавель тощо).

5.Дихальна практика «Квіти розквітають»-розвивати вміння знімати фізичне та емоційне напруження,контролювати м’язові відчуття.

6.Спокійні активності на стільчиках.

7.Гра «Відтвори музику рухами»-діти слухають музику і відтворюють її ритм рухами(плескання,тупання,клацання пальцями).

8.Гра «Відтвори фігуру».Мета:Розвивати рухливість,увагу дітей,викликати гарний настрій.

На стільчиках дітей,що складені колом прикріплені фігури дітей у різних активностях.Дііти під музику рухаються по колу,коли музика зупинилася,діти зупиняються і відтворюють ту фігуру перед якою зупинилися.

Вправа «Будиночок».

9,Рухливі ігри на свіжому повітрі.

10.Рефлексія.

День 4.День колориту та творчості.

«Казковий світ кольорів».

1.Ранкове коло.Гра-веселинка «Кольорові рухи»-для розігріву,налаштування дітей до роботи,піднятя настрою.Діти вільно ходять по кімнаті,але швидкість руху буде залежати від того ,якого кольору листок показує дорослий (Зелений-швидкий рух,жовтий –звичайний крок,оранжевий-стрибки,червоний –зупинка).

2.Гра «Кольори та фігури»-Запропонувати дітям збражені на плакаті кольори в кімнаті;знайти предмети відповідної форми.

3.Гра «Незвичайні художники»-мотивувати дітей нетипово діяти,щоб запобігти рухового автоматизму.,розвивати вміння керувати диханням(глибокий вдих і спокійний видих).

Діти сідають за столики.Перед ними лежать частини паперових зображень(листок,яблуко…)

Запропонувати дітям за допомогою подиху з’єднати частини зображення.

4.Гра «Кольорові латки»-розвиток уваги,логічного мислення,зорового сприйняття,закріпити вміння співвідносити кольори,розвивати дрібну моторику.

5.Театр повітряних кульок «Світ такий чудовий ,бо різнокольоровий!»(у виконанні педагогів).

6.Музична хвилинка-веселинка.

7.Гра з кольоровими кульками  «Кульки і хвилювання».-підвищити стресостійкість дітей в ігровій і веселій формі,вчити асоціювати повітряні кульки з стресом і переживаннями.

8.Рефлексія.

День 5 День дружби та підтримки.

«Подорож у країну Дружби».

1.Ранкове коло.»Дружні вітання»-запропонувати дітям обмінятися привітаннями у зручний незвичний спосіб .

2.Бесіда «Що означає бути другом».

3.Розглядання картинок,які символізують різні аспекти дружби.Складання «Правил дружби».

4.Танцювальна руханка «Посварились –помирились»-відтворювати рухами слова пісні в парах,вчити проявляти емоції,викликати гарний настрій.

5.Гра «добрі та погані вчинки»-уточнити уявлення дітей про дружбу,вправляти в умінні розпізнавати дорі та погані вчинки щодо друзів.

6.Дружба в мистецтві «Дерево Дружби»-запропонувати дітям намалювати стільки корінців для дерева.скільки в них друзів,підвівши до розуміння,що «людина без друзів,як дерево без коріння.»

7.Дихальна вправа «Метелики»-показати дітям легкий спосіб розслабитись та зменшити стрес,активізуючи їхню уяву та поєднуючи ігрові рухи з глибоким диханням.

8.Гра «Стихія»-вправа на розслаблення в парах.Запропонувати дітям уявити,що один вітер,а другий-пір’їнка.вітер дує на пір’їнку,а пір’їнка кружляє.Потім міняються ролями.

9.Музична руханка «Я і ти»-діти відтворюють пісню рухами і співом у колі.

10.Рефлексія.

 

З Новим роком йдем до хати,
Щоб Вам щастя побажати!
Від Миколи до Миколи,
Щоб не кашляли ніколи,
Щоб не було сварки в хаті
Ані снігу на загаті.З Новим щастям! З Новим Роком!

Ти сьогодні швидше спать лягай,
Бо приїде в гості Миколай.
Бачиш, перша зіронька горить —
То вже Миколай до нас спішить.

В нього коні білі, наче сніг,
Борода сивенька аж до ніг,
У сріблясті саночки сіда,
І за вітром в’ється борода.

Миколай про діток знає все,
Подарунки кожному несе,
Має для дитячих подушок
Подарунків повно — аж мішок!

Свято Святого Миколая та Нового Року

 

 

 

20 листопада Всесвітній день дитини. В закладі було проведено розвагу "В гості клоун завітав - посмішки подарував".

ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ ГОЛОДОМОРУ

 

В Нанківському ЗДО було проведено "Тиждень толерантності"

Під час якого було проведено різні заходи з дітьми, працівниками ЗДО та батьками.

Ділова гра з елементами тренінгу з педагогами ЗДО на тему "Виховання толерантності починається з педагога"

Хід гри:

Вправа "Асоціативний ряд"

Вправа "Квітка толерантності"

Міні-бесіда "Портрет толерантного педагога"

Вправа "Подібності та відмінності"

Гра "Австралійський дощ"

"П'ять добрих слів"

 Під час заходу панувала весела, дружня та затишна атмосфера.

 

Театр повітряних кульок

"Ми всі різні, в цьому наша сила!!!"

А кожна дитина, це цілий світ!

 щоб наші вихованці зрозуліли в Нанківському ЗДО про ведено театр повітряних кульок.

"Світ такий чудовий, бо різнокольоровий" 

Вихователь Гапеєв М.М. провела челендж-руханку з дітьми різновікової групи 3-4 р.ж. 

ЧЕЛЕНДЖ_РУХАНКА

Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Закарпатської області від 06.11.2023р. № 680 "Про проведення челендж-руханки в закладах освіти". в Нанківському ЗДО (ясла-садок) було проведено челендж-руханку з метою виховання в дітей здорового і активного способу життя, розвиток фізичної активності дітей на заняттях та між ними.

Вихователь Алексій Н.М. та проктичний психолог Стець В.М. провели руханку з дітьми різновікової групи 5-6 р.ж.

"Пес патрон"

Міжнародний день рідної мови

Українська мова - одне з найцінніших надбань, яке створили і залишили нам наші прадіди.

Тому 27 жовтня в нашому садочку відбулися заходи до Міжнародного дня рідної мови.

Метою заходу було виховати в дітей любов до рідної мови, розуміти її красу, розвитку мовленнєвих здібностей.

Під час заходу проводилася бесіда "Моя рідна Україна та її обереги", читалися вірші М.Підгірянки, грали в ігри "Добери пестливе  слово", "Вчимося бути поетами", "Передай  слівце" та "Яка наша мова"

Була  проведена музична руханка "Ми веселі козачата та веселі дівчата".

А також вивчили вірша "Наша мова".

Мова – то серце народу: гине мова – гине народ. 

Мова – це кров, що оббігає тіло нації. Виточи кров – умре нація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *